In the night

God kväll hotties! Har precis kollat på The Kingdom med mor min, och pappa egentligen, men han somnade. Lite knepigt faktiskt, med tanke på att det var han som hyrde den... haha, min pappa i ett nötskal det där! Den var iaf bra, brukar inte gilla -läskiga- filmer egentligen, men den här var bra. Har till och med börjat gilla liiite läskigt ändå! Det här med att inte gilla skräckisar måste ha varit men sedan barnsben.... då jag levde som i en skräckfilm! Haha okej, egentligen var det väl så att jag drömde mardrömmar när jag sett något läskigt, but still, man vet ju aldrig ;)

Annars ikväll har jag och mamma bakat en paj, närmare bestämt en hallon&blåbärspaj! Sound pretty good huh? Så imorron måste jag komma iväg till gymmet. Hoppas verkligen på att jag får plats där inne. Suck. Det är öppet hus och jag har en svag känsla av att det kommer vara rätt fullt där. Inte så menat, välkomna välkomna, haha, men det är jobbigt. Massa prova-på-pass, som jag inte känner mig sådär jättepeppad på att gå på med hela salen full. Men jag ska allt dit ändå ska ni se :) Nu blir det lite nörd:ning framför datorn before bedtime! Jag hade gärna sovit med min älskling i natt men icke, han är i Såtenäs! Men vi träffades igår/idag så det är väl rätt lugnt ändå. Ses på söndag. Det är sjukt hur mycket man kan älska någon. Det är det faktiskt. Puss på er alla

Kommentarer
Postat av: EMMA

Kingdom är rätt okej ;) gillar den också..

2008-02-23 @ 10:02:58
URL: http://empooo.blogg.se
Postat av: EMMA

åh, tack :)

2008-02-23 @ 10:59:28
URL: http://empooo.blogg,se
Postat av: HELENASCITY

ha en bra dag

2008-02-23 @ 11:45:14
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0