It's hard

Idag har varit en jobbig, jobbig, jobbig dag! Började med nationella hela förmiddagen, sen matte och sen språkval.. det kunde ju inte ha varit värre iallafall. Och det blir ju inte direkt bättre av att jag nu ska sitta och göra läxa. Eller nu ska jag sluta klaga, det är inte ens nån jobbig läxa så what's the problem..
Vaknade iallafall utan kuddar imorses igen! Nu trodde ni allt att jag tagit upp dom, men icke, dom ligger kvar på exakt samma ställe som dom gjorde för fyra dagar sen. Höjden av lathet, ja. På nationella skrev jag iallafall en krönika om skönhetsoperationer, dom som hade det idag vet väl vad jag pratar om iallafall! ;) Tror det gick rätt bra faktiskt, go go go. Nej nu blir det till att fundera ut kläder tills imorron! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0