Kalorier?

Styrketräning isn't my thing. Certainly not. Var på Body Pump med Pyret och Sussie, det var det värsta jag vart med om! Jag har inga armmuskler, deal with it. Aldrig igen. Haha! Innan det passet var vi på S-core och Body Balance = lite mer Matilda-vänliga pass... ;)
Emellan BB och BP var det dock en timmes uppehåll, då satte vi oss i fåtöljerna och pratade lite och dom åt en sån där choklad-bar-grej. Då sa jag "Nu ska jag allt visa er en sak" och vände på pappret och visade hur många kalorier den innehöll!
Sedan fortsatte jag och sa att på... åh vad heter den! Som en orbitrek som dom visar på tvshop.. haha.. Ah men iaf, så sa jag att man förlorar fler kalorier på den än på löpbandet (Sussie hade tidigare sagt, det är ju mkt roligare att vara ute och gå än att va på den där grejen). Då började en kvinna kolla lite knepigt på mig och sa "Ursäkta men varför ska du prata om kalorier". Jag blev rätt generad och typ.. "...nej men inte så". För jag är verkligen inget räkna-kalorier-freak, jag bara sa det för jag har precis räknat ut det! Pinsamt var det.
Men sen blev vi -vänner- med henne och satt och pratade om allt möjligt, gymnasie, ledvärk, you name it! Hon ville gärna bjuda oss på varm choklad men vi tackade nej, haha! Hon var faktiskt riktigt trevlig den där Margit!

Innan träningen lagade jag mat. Jag gjorde soppa. Första gången i mitt liv, den blev sådär god. När jag kom hem upptäckte jag att INGEN ens hade smakat på den. Jag är mästerkocken herself.
Himla långt blev det nu, men nu blir det duschen iallafall, pussar!

MEN SKIT!!!! Jag som precis kollat dom tre första avsnitten av Gossip Girl så att jag skulle komma in i det, nu har jag ju missat det igen! Blir till att kolla när reprisen går, annars får Philip agera hero igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0