Kram, kräm?

Spanska är lite jobbigt faktiskt, alla ord är ju likadana. Dom som det tog tid för att fastna var alla dessa tusen (okej, fem) ord som börjar på s! Gör mig galen! Och cerrar och correr, man ser ju knappt skillnad på dom. Samma som det måste vara för andra att lära sig svenska, kram&kräm, hmpf. Men trots det är nu alla glosor inpluggade, jag kan allihop, varenda en, all of them. Jag är så duktig. Hade det inte varit för Sussies tips om glosboken.se hade jag varit dead meet kan jag lova. TACK!
Nu blir det sovdags för min del, lika bra att gå och lägga sig tidigt när det tar så jäkla lång tid för mig att somna. Ligger helt uppstressad och tänker på allting och det är så jäkla jobbigt. Jag somnar aldrig. Så därför går jag och lägger mig nu, så blir det inte riktigt lika sent som annars. Godnatt på er, och lycka till till mig på provet imorrn ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

liber.se/glosmaskin är bra om ni har amigos böckerna i spanskan! (:

2008-02-27 @ 17:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0