Last goodbye

Godnatt! Philip kommer förhoppningsvis (?) och gör mig sällskap snart. Men det vet man ju aldrig hur lång tid det tar när dom åker bil från Vänersborg. Blir väl en sväng förbi både det ena och det andra stället innan kan jag tro. Och när han väl kommit hit sover jag sedan en lång stund tillbaks! Förmodligen har han glömt min halsduk som vanligt, men det återstår att se. Kanske är jag lite väl taskig, men har han inte lyckats få med den tidigare så varför nu? ;) Nu ska vi inte dra förhastade slutsatser, tänk om han faktiskt har med sig den. Detta spännande drama får vi alla veta svaret på inom en snar framtid..... Och som ni märker är jag trött, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0