Lista

Tog till mig utmaningen av dig Julia, haha ;)

Hur svarar du i hemtelefonen?
Ah det är Matilda
Hur svarar du i mobiltelefonen?
Ah hallå, hejhej, hej tjaaaa (beroende på vem som ringer)
Ringer det mycket till dig?
Nej det vill jag inte påstå
Ringer du mycket?
Ibland...
Vem ringde du senast?
Emma
Hur mycket pengar har du?
Hm, vet inte riktigt..
Senast kramat och när?
Philip när han skulle gå förut
Antal timmar sömn inatt?
Hm... 12-13?
Sov du ensam?
Nej med älskling =)
Vem sov du hos senast?
Händer inte så ofta.. men hos Malin kanske?
Vem vet mest om dig?
Jag vet inte
Vem vet du mest om?
Ingen aning
Vad ser du fram emot?
Volleybollen imorrn på gympan+dansen börjar på onsdag
Vad vill du ha just nu?
En miljon.... is it too much to ask for?
Vem hånar du?
Dom flesta, haha ;)
Vem längtar du mest efter?
Min sötiing
Vem vill du helst slippa?
Det är ett par stycken det
Vem stör du dig på?
Nämner inga namn men...
Vem vill du sova bredvid inatt?
Skulle ju vart mys med Philip, men det blir själv inatt
Vilken buss åker du oftast?
Åker typ aldrig buss ju. Antingen till Överby eller till Philip då
Vilken årstid är det nu?
Vinter och snö och kallt!
Anser du dig själv snygg?
Här sitter jag schleten efter slapp både igår och idag, -nej
Har du varit kär?
Klart
Är du kär nu?
Yes
Är du en bra partner?
Fråga Philip, haha
Har någon varit otrogen mot dig?
Inte vad jag vet..
Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
Nej
Har du varit otrogen?
Nej!
Vad åt du senast?
En halv pizza :O
Är du polare med grannarna?
Ja klart, Malin&jag!
Har du varit på ett party?
Ojaa
Har du varit utomlands?
Yes
Var är dina syskon just nu?
I sina rum tror jag
Vilken tid gick du upp imorse?
Typ ett
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Låg och sov i soffan som alltid!
Vad är det första du gör på morgonen?
Kollar klockan
Vad ska du göra efter det här?
Duscha och sova, im tired!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0