Matilda i mobilen

Slutade halv tre idag, men egentligen skulle man faktiskt kunna säga att vi slutade halv ett. Efter lunch har vi intresseval fram tills vi slutar, men hemkunskapsläraren var inte där så då skulle vi forska istället. Men ja, det gjorde vi ju inte direkt. Haha vi satt och fikade = åt upp förra veckans kakor och pratade istället. Så fort en lärare kom (inte våra lärare dock..) låtsades vi sitta och prata om mat i andra länder. Haha!
Annars hade vi simning och jag simmade låångt och nu luktar jag klor. Det känns sådär kul, får försöka dölja det med lite hårspray och parfym. Eller förresten, vem ska jag dölja det för? Philip? NEVER! MOAHAHA! Men nu är jag iaf trötter efter 44 längder, hur mycket är det egentligen? Ska räkna ut det.. *trycker upp kalkylatorn på datorn* 1100m! Över en kilometer! Nu förstår ni kanske min trötthet!
Om ni undrar över rubriken så lånade jag precis pappas mobil. I bakgrunden är det en bild på mig, och skärmsläckaren är, mycket riktigt, en bild på mig, haha! Gulligt papps!
Nu ska jag lägga mig i sängen och vila lite... eller så lägger jag mig i soffan, tough choice. Om en timme eller nåt kommer Philip och det ska bli mys! Puss på er kära läsare, och förresten, fortsätt kommentera, det blir så mycket roligare då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0