My fair lady

Idag var det omtalade provet i spanska, och jag kunde alla glosor! Tror jag, jag skrev på alla, så får vi se om det var rätt. Glosboken.se lönar sig ;) För övrigt riktigt seg dag i skolan. Men senare blir det dans! Dock verkar våran danslärare lite smått stressad sådär.... typ 3 situps på en sekund. Ja, ungefär sådär. Lite jobbigt är det faktiskt.
Imorrn ska vi till Göteborg med skolan för att kolla på musikalen My fair lady på operan, det ska bli roligt det. Vi åker vid tio så innan har vi lite fritid i stan, ska kolla på nån utställning också, och gå in bakom kulisserna på operan! Antar att jag och Pyret går till vårat favoritställe Paprika för lunch, skiiiitgoda baguetter med kycklingröra... mmh!
Hoppas ni har en trevlig dag gott foooolk, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0