Natti!

Ska nog gå och lägga mig nu gott folk, will you miss me? Kvällen har iaf spenderats periodvis vid dator och tv, melodifestivalen var det sämsta nånsin så jag kollade på Girls of the Playboymansion istället.. haha. Har även ätit räkor med min kära mor, mumma (som Malin hade sagt hö-hö). Ska sova utan min lilla älskling så det kommer bli ensamt och monstrena under sängen kommer äta upp mig... nej, jag har aldrig sagt att jag är normal.
Eller förresten, ska lägga mig och kolla på tv, ja det gör jag istället... haha noerd. Natti iaf!


Kommentarer
Postat av: Elin

svar:javisst, alltså den ligger uppe i bloggen redan:) om du klickar på kategorin "The life of ElinJ" då finns den längre ner:) som sagt, den är rätt gammal nu haha:D

2008-02-10 @ 09:21:26
URL: http://elinelinelin.blogg.se
Postat av: Elin

svar:tack:D

2008-02-10 @ 11:07:21
URL: http://elinelinelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0