Oflyt

Blir så arg!! Sitter och skulle beställa kläder, men då var både klänningen och leggingsen slut? Hur stora är oddsen för det? JOBBIGT! Nu skiter jag i det här! *Andas Matilda, andas*
För övrigt började dansen idag och det var roligt som vanligt, ny ledare och det var bra! Vi gillade inte riktigt våran förra... sorgligt men sant, sorry -namn-, kommer inte ens ihåg vad hon heter? Efter dansen blev det stan en snabbis för jag skulle se om Gina hade fått in klänningen jag sett på internet, men nej! Inte det heller! Inte min dag va? Sen träffade jag Philip iallafall innan han skulle träna, vi hann säga hej, kramas och sen var det iväg. Nu blir det dusch och rotning av kläder vill jag lova, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0