Pinsamt

Jag måste vara dum i huvudet, ja, så är det nog. Här sitter jag och säger att jag ska göra läxa och istället åker jag iväg och tränar med min förkylning (igen!). Body Balance är ju inte kondition direkt men jag var ju tvungen att hålla på på den där trampgrejjen en stund också = inte bra.
Just det ja, det finns så pinsamt folk att jag vet inte vad. När jag cyklade hem gick det två killar uppe i buskarna (vad fan gjorde dom där?!) och så började dom vissla och skrika på... ja, ursäkta att jag inte kunde tyda språket? Men typ arabiska eller nåt. Är det inte pinsamt? Jag skulle aldrig börja ropa massa svenska ord efter någon som inte kunde språket. Men det är väl tur att vi är olika, ni och jag.
Nu blir det dusch och sen måste läxan bli gjord, suck. Pusssiiissaaar!

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Ha en jättebra fredag!

2008-02-08 @ 08:45:16
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0