Privat-glassbil

Jag och min kära syster satt och pratade lite på msn, hon är uttråkad på jobbet nämligen. Hon kom och tänka på våran privata gb-glassbil, det var tider det. Let me tell you!
På sommaren brukar vi vara hos mormor som bor lååångt lååångt ute på landet/skogen, en bra bit utanför Mellerud. Vi var mycket där när vi var små och så en gång så hade pappa ringt nån (han känner ju halva Sverige han) så kom en gubbe ut med gb-glassbil till oss! Service eller vad! Så vi fick stå där och välja glassar och köpte massoooor kommer jag ihåg. Vi blev typ "Det är en glassbil in the middle of nowhere", haha! Så var det papps som hade fått dit den, gulligt! Men när jag tänker efter (okej, syster tänker efter) så var det en lastbil! En sån där som lämnar ut glassar till affärer ni vet? Haha, undra varför vi inte har någon lastbil med gb-glass här utanför.
image249

Kommentarer
Postat av: hilda

svar: åh vad kul att höra!:)

2008-02-27 @ 22:00:50
URL: http://cangemark.blogg.se
Postat av: Labia Reduction

Hahaha! Vart är "glass-lastbilarna" nu förtiden?! Inte utanför vårat hus! Och vaddå "köpte glass"? Vi fick bara välja och vraka. Kommer ihåg att du tog en låda med daimglass och så tror jag att jag valde en låga twister. Haha! - Glass-lastbil?! Vart är du någonstans!?

2008-02-28 @ 23:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0