Run Forrest!

Blev lite städning idag... ytterst lite, för Konrad ville inte hjälpa mig. För er som undrar vem Konrad är så är det våran nya robot-dammsugare. Siri ville att den skulle heta det för att hennes hund hos hennes pappa skulle hetat det, men sen fick den heta Kasper istället. Så då sa hon "Men då kan den heta Konrad istället", so that's it. Konrad är sämst. Han kan inte dammsuga mattor, inte i hörn och är allmänt efterbliven och försöker dammsuga upp mig istället. Jag antar att han tyckte jag var smutsig.
Philip åkte precis ifrån mig, han var trött som baaare den! Vi kollade på Forrest Gump, den var bra. Run Forrest, run! Min mys-älskling. Nu ska jag duscha, ta en apelsin och gå och lägga mig. Sound pretty exciting kan jag tänka mig. Men så äre, skolan börjar ju imorrn igen. Inte så jäkla rockigt. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0