Sunday

God morgon! Vaknade sent idag, närmare bestämt klockan ett. Men det är ju skönt det också. Somnade ju inte förrän efter 03.00 igår, så det behövdes nog.
Glömde tacka Pyret igår som pratade med mig i telefon när jag gick hem ensam i natten. Tack! Jag är ju lite rädd av mig där jag går... alltid hör jag massa konstiga ljud eller ser några märkliga personer... läskigt tycker jag. Speciellt på vägen mellan kommunhuset och dagiset, hela den gatan. Sen det där freaket sprang efter mig. Usch. Det finns allt bra konstiga personer out there!
Idag kommer Philip hem så då ska han komma hit, det blir mys! Ska ringa och fråga vilken tid det blir och se om jag har tid att träna innan. Gymmet öppnar ju inte förrän TRE, it sucks. Nu blir det frukost eller nåt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0