Talande böcker?

God... kväll(?) där ute! Tar väl och sammanfattar dagen eftersom jag inte skrivit någonting idag ännu.
Började med att jag faktiskt var pigg när jag vaknade av väckarklockan kvart över sju imorses, men låg kvar i fem minuter innan jag gick upp. Allt flöt på bra och jag hade bra med tid för en gångs skull. Men så kom det såklart problem som att jag såg mongolid ut i det jag hade på mig, så jag fick springa runt efter nya kläder i hela huset och ja, ni ser vart det leder? Fem i halv nio sprang jag ner till garaget och tog ut cykeln och cyklade som aldrig förr! Och jag hann! En minut i halv låste jag cykeln på skolan och sprang upp till klassrummet. Lite fel intryck att komma försent första dagen efter lovet menar jag...
Skolan var väl rätt chill ändå, vi hade idrott på Friskis, medelgympa! Det var då länge sen det, men lika roligt som alltid! Sen blev det snabbt hem och äta en knäckismackis (ursäkta mitt fina ord) och packa för att sedan dra till Sportlife med min käraste Malin! Vi gymmade och var så duktiga så... he-he. Nu är jag hemma och nyduschad och min lilla spanska-glosbok ropar på mig... suck. Det är väl bara att sätta igång, 70 glosor here I come! Puss på er!


Kommentarer
Postat av: mamlin

lilla snuttan saknar dig redan!!

2008-02-25 @ 19:32:26
URL: http://www.mamlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0