Update

Gårdagen bestod av shopping, utställning - hemlösa, bakom kulisserna på operan och My fair lady på kvällen! Det var roligt, det roligaste var nog ändå bakom kulisserna. My fair lady blev lite smått seg ibland, men ja, den var väl bra ändå i guess.
Vi kom inte hem förrän vid tolv i natt, och idag var vi tvungna att börja 8,30. Seeegt var det, men vi hade ju volleyboll-uttagningen mellan klasserna idag och det vill man ju inte missa (frivilligt asså). Våran klass vann! Både tjejerna och killarna i Z (klassen heter 9z, knepiga namn men jajaaaa). Så den 14e mars blir det matcher mot de övriga skolorna i Trollhättan, very fuuun!
Efter volleybollen kunde man välja att gå hem och därmed missa intressevalet. Men det fick inte vi. För vi har hemkunskap och skulle laga mat till en kompis. Suck. Men det blev bra och jag lagade bakad potatis med kycklingröra till Pyret, gooott!
Under hemkunskapen fick jag ett samtal från Danilo (jag ber till Gud att det är rätt namn jag skriver nu, men jag tror han heter så!) från Avenuemodeller. Någon ny designer var intresserad så hon ska ringa mig när dom pratat med fotografen så ska jag testfotograferas och så. Men mer om det när det är lite mer aktuellt! Nu ska jag packa, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0