2-3...?

Hejsan! Kom precis hem från skolan...efter att sista lektionen ha kollat på världens tråkigaste film om August Strindberg, väldigt intressant, verkligen. Såklart skulle det avslutas med att jag fick cykla hem i motvind och spöregn, tack för det! Annars var det väl helt okej i skolan i guess! Hade fått ett mail nu när jag kom hem från FRIDA, och om någon undrar kom jag på plats 2-3. Det är sant. Dom valde att slå ihop dom så och bara urskilja vinnaren.... dåligt. "Grattis till 2-3 platsen Matilda" -Jo tack, det låter ju normalt! Senare blir det s-core, men innan det har jag läxa att göra tydligen. Första dagen. Tills imorron. Kan ju inte bli bättre! Jo det kan det, det är om August Strindberg!!! Suck... För att bespara er mitt oääändliga klagande säger jag nu puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0