2:a eller 3:a?

Fick brev från FRIDA idag. Inte vilken plats jag kommit på, utan vad jag vunnit. Och eftersom att 2an och 3an vinner samma har jag ingen aning :) Haha det var lite kul, man skulle vinna en jacka bl.a, så står det "Den jackan du skulle vunnit är tyvärr slut så du kommer istället få en nästan dubbelt så dyr jacka, hoppas att det är okej". Haha jodå det är okej ;) Ställde klockan på 11 för att jag tänkte att... ja vad tänkte jag egentligen? Att jag inte skulle sova så länge... haha. Men jag orkade inte gå upp så halv tolv kom Ida inspringades i mitt rum med brevet och det från FRIDA, så nu är jag uppe ändå! Sen blir det träning, can't wait! Har varit för längesen nu och jag är frisk (typ), puss!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0