Årets första!

Årets första inlägg! (klockan är efter tolv så därför blev det ju visst inte förrän den 2:a januari... åh, dumma mig) Men ändå :) Idag har jag vaknat upp hos Linda, varit hemma en pyttteeeliten stund och sen har jag varit all day long hos Malin! Som har förgyllt min dag med sin ovärderliga närvaro! (hahahaha, only for you Malin! ;D) Vi har tillbringat tid framför tv - Sex and the city, och datorn - bloggar. FABULOUS! ;) Vi har även tagit oss en cykeltur ner till Oscarsbron för att hitta Malins (mammas) kuvertväska som hon tappade bort igår. Och vi hittade den.. Med en platt digitalkamera i, jag sörjer med dig Malin! Nyåret spenderades i Strömslund en stund (hihi vilket rim där ni) och sedan var det ner till Oscarsbron och fyrverkerierna! :) Där nere träffade man mycket folk kan jag lova, så en hel del nyårskramar! Efter fyrverkerierna var färdigt bar det av mot Hjärtum för att sedan ta Lindas lilla bil till Lilla Edet där vi träffade många roliga små berusade personer.... haha? Men det var ju trevligt!
Imorron blir det för övrigt Sportlife som har varit stängt 2 dagar nu, och i söndags var vi inte där. Hur ska detta gå Malin?! Det ska bli skönt iallafall! Nu: sova, godnatt!


Kommentarer
Postat av: malin andersson

great blogger' are you!! keep up the good work!

2008-01-02 @ 02:48:49
URL: http://mamlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0