Asos as usual

Sjukt fin klänning. Åh riktigt fin var den faktiskt!
Från Asos såklart!
image133

Har haft tankarna på annat än imorron med hjälp av städning (inte särskilt underhållande dock..), lite träning och lite bus med pluttan. Snart kommer min sötnos hit också, kanske kan han lugna ner mig lite, hihi. Men vi har inte träffats sen i måndags så det ska bli myyyyys! Har fått lite plugg gjort också, ytterst lite iof. But still ;) Nej nu blir det lite film tror jag bestämt! Kanske skriver senare eller imorron innan jag åker. Om inte, wish me luck! Massa pussar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker inte så speciellt om blondinbella men andra okej.

2008-01-24 @ 23:15:45
URL: http://nadiaac.blogg.se
Postat av: BUENA

LYCKA TILL!

2008-01-25 @ 07:23:38
URL: http://buena.blogg.se
Postat av: malin andersson

ååhh klart, lycka till!!! Håller tummarna för dig!

2008-01-25 @ 11:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0