Congratz!

Grattis pappa idag! (varför fyller alla år samtidigt?!)
Gick precis upp, och det första jag gör är att sätta mig här... det bådar inte gott. Är så hiiimla trött, vill verkligen bara ligga kvar i sängen och sova så länge jag vill! Utrota alla väckarklockor! Inkluderar iof mobiler... hm.
Nej jag får väl gå upp och göra i ordning mig...suck! Kunde vi inte ha en sovmorgon iallafall? Nån gång i veckan åtminstone?

Åh va söt den är! Varför är den inte i mitt ägande?! Hade fått mig på mycket bätte humör en dag som denna!
Från topshop
image72

Annars vill jag bara säga att jag ääälskar Malins blogg, she's the best!
Tack för att du gjorde det lite roligare att komma upp idag genom dina inlägg!:) Love you girl!

NU: Frukost, klä på mig, sminka mig, skolan. USCH, MEN PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0