En lista

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite.. jag vet inte... dum
Är det nåt du absolut inte äter: Jodå, det finns en hel del. Blodpudding, sill bl.a.
Kläder just nu: Svarta leggings, grå klänning, svart tröja, örhängen, armband
Sommarplaner: Vi får väl se om det blir till att jobba, har nog inget annat inplanerat såå :)
Fisk eller badkruka: FISK!
Saft eller alkohol: Dricker sällan saft
Hur många kuddar sover du med:  3
Favoritväder: SOL, SOL, SOL, SOL!
Spelar du nåt instrument: Inget som jag är bra på iallafall!
Morgon- eller nattmänniska: Natt..
Sparare eller slösare: Jag vet inte... okej, inte för att jag har några pengar sparade direkt men..
Vem är viktigast för dig: Dom som står mig nära
Bästa film: Hmm, tough one. Garanterat nån komedi!
Tror på liv på andra planeter: Hm...njae
Kommer du ihåg din första kärlek: Första riktiga ja, fortfarande tillsammans så annars vore det väl konstigt!
Älskar du henne/honom fortfarande: Oh yes I do
Tror du på mirakel: Ja, klart!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Yes
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja...
Ser du på kärleken som ett misstag: Nejnejnejnej?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2!
Stjärntecken? Oxen
Rädd för insekter? Ja, usch
Äckligaste insekten: Spindlar!! Mest för att dom brukar hålla till i mitt rum once in a while!!!!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga!:)
Vad vill du jobba som? Oj det vet jag faktiskt inte
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har piercing i naveln men något annat har jag inte tänkt mig!
Var nånstans? Har i öron och navel, vill inte ha nån tattoo
Stökigt eller välstädat? Välstädat, om jag slipper hålla det så...
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? JA LÄTT!
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster
Hur många syskon har du? 2 riktiga
Är du rädd för blod? Njae, tycker väl inte om det direkt..
Saltar du på maten? Ja
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Har inte börjat än, och har ingen aning om vad jag ska välja! (=panik!)
Anser du att du är stark? Jag är stark, säg inget annat ;)
Brukar du sola? På sommaren och solarium ibland ja!
Röker du? Usch nej...
Använder du knark? Haha räknas mina astmamediciner som det.. nej jag skojar
Kaffe, te eller inget? Inget, vad tråkig jag är men båda är sjukt äckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0