Film igen ;)

Det blev lyckade pannkakor trots allt, haha! Låter nästan för bra för att vara mig...och ja, det är det också. Riktigt lyckat var det kanske inte... Frågade ju min kära storasyster Ida om receptet, och hon sa ägg+mjölk=mjöl. Till exempel 1 ägg + 1 dl mjölk = 2 dl mjöl. Så jag körde på det.... Sen var det fel. TACK IDA! Hahaha! Då skulle det va mjöl+ägg=mjölk... så fick stå å hälla i mer ägg och massa mjölk så att det blev ungefär 36758 pannkakor, yes.

Nog om det! Kvällen har spenderats hos S, med, ja jag tror ni gissar rätt, S. Haha :') Kör på din stajl lite Malin... or should i call you M? ;) Vi kollade iallafall på I am legend med Will Smith, den var bra. Kollar på film hela tiden ju låter det som i bloggen... oh well. Imorron blir det träning med käraste... M ;) Sen blir det till att hjälpa henne lite med bloggdesignen (det yynka lilla jag kan) och senare kanske jag ska träffa Pyret! Så det ska bli trevligt minsann, hihi. Nu ska jag ta något att äta, kanske en nattlig panpizza för nyttighetens skull... ha-ha. Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0