Gästoutfit?

Nu har jag precis bokat in mig på s-core 17,20 (= ingen återvändo), men det ska allt bli skoj. Sen får jag se om jag ska träffa Philip, han har ju tydligen gått och blivit sjuk, stackarn ;) Så är det ju sista dagen för mig att läsa häftet. Nej, jag har faktiskt inte gjort det än.. Började igår men jag somnade. Ja, det är sant. Jag låg i sängen och läste och sen vet jag inte vad som hände! Men helt plötsligt vaknar jag av att det lyser i rummet. Jag kollar på klockan, den var över två...haha, klantigt.
Hade förresten en himla konstig dröm i natt (som jag dock alltid har..)! Drömde att alla ifrån Attitydmodelltävlingen träffades där på FRIDA. Vet inte riktigt vad vi skulle göra där... men Camilla (reportern) hade iallafall ett papper där rösterna stod, som hon inte ville visa för oss! Men jag lyckades tjuvtitta på det och då stod det vinnarens namn = 71 röster. Sen stod det 2-3 (jag och Felicia) = 71 röster. KNÄPPT JU! Haha nu får vi väl ändå hoppas att det inte var så... men ja, det var lite kul. Himla långt inlägg blev det också, puss!:)

image83
Dagens gästoutfit..okej jag skojar! Min lilla plutteskrutta!(ja, det kan hända att jag
använder liiite udda namn på henne sometimes...) Hon är för söt!

Kommentarer
Postat av: lills

va söt tjej :)

2008-01-17 @ 15:47:52
URL: http://fatc.blogg.se
Postat av: Modejouren

Haha supersött! Vi lade nyss in en gästourfit vi med ;) Lev chict

2008-01-17 @ 15:48:22
URL: http://modejouren.blogg.se
Postat av: Wysteriia

hehe så söt :D

2008-01-17 @ 15:52:39
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0