Gymnasieval...

Plugg plugg plugg. Det tar aldrig slut! Håller precis på att skriva in en av författarna på datorn eftersom jag skrev det i skolan för hand.. Snacka om datanörd.. Sitter bara och kollar på pappret och skriver av det utan att ens kolla på varken tangenterna eller på skärmen! Skills! Alla har vi våra -hidden talents-. Och snabbt går det.....
JAJA! Har hunnit med lite lite annat dock än plugg idag. Var ute på överby en sväng med mor min och handlade, även lite hårfärg mehehe. Så snart blir det färgning, måste bara skriva lite till... LITE säger jag, pft!
Nu har jag gjort gymnasievalet, jäkligt läskigt om jag får säga det själv. Första hands valet blev Växjö design&konstskola, andra Folkuniversitetet desgin&inredning i Växjö, tredje Folkuniversitetet design här i Trollhättan. Sen får vi se vad jag bestämmer mig för i slutändan, skrajj som jag är! Nu blir det fortsatt pluggning här för mig, egna tankar, så det blir inte så där himla svårt eller jobbigt! PUSS!


Kommentarer
Postat av: mamlin

din skitunge säger jag bara(dot dot dot)

2008-02-01 @ 23:31:11
Postat av: yazmina

växjö :) wihoo ;D

2008-02-02 @ 15:23:04
URL: http://yazmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0