Helgen är för kort

Hejsan!:) Nu har jag precis (okej, nästan en halvtimme sen?) följt Philip till bussen, så nu måste jag alltså ta tag i pluggandet. Låter inte sådär jätte lockande måste jag säga. Jobbigt med glosor i två språk till samma dag... oh well! Jag och Philip har iaf myst mest hela dagen, denna helgen har gått så himla snabbt! Precis som alla andra helger iof... men usch! Redan tillbaks till skolan imorrn, fastän det känns som helgen precis börjat! Det är nu man får lite ångest, saker man skulle få gjort i helgen som inte har blivit gjorda, tagit vara på tiden... Så börjar det om imorrn igen då.. måndag och man längtar till fredag, som vanligt! Nej nu får det bli matte, spanska och engelska plugg. So much fun, puuussaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0