I'm too...

Om ni undrar över rubriken försökte jag komma på någon bra anledning till varför jag inte bloggat någonting idag (okej igår med tanke på tiden i skrivande stund). Är det för att jag har varit upptagen? Hm, lite fruktsallad har gjorts med min käraste mamma, sen blev det lite tvtittande och sedan hem till Malin för film och, jag tror ni gissar rätt, Sex and the city! Har alltså haft tid att skriva, men inte gjort det. Borde nog skriva lazy där uppe i rubriken. Men det kanske inte ger ett bra första intryck för er nya..... så det får stå som det gör! Har även hunnit slinga håret på my beloved Malin, veeery niiice. Nu kom jag precis hem, var så himla trött att jag rusade ut ur Malins hus! Okej, riktigt så illa var det inte. Men jag slumrade allt till där i Sex and the city-tittandet... sorgligt, jag vet. Nu blir det sovdags för mig, kanske ska ta mig en liten knäckemacka innan. Eller jag kanske har värsta ät-förbudet nu? Not gonna happen guys. Men imorron ska jag försöka blogga lite bättre! Egentligen idag...... nej nu får jag sluta! Massa pussar iallafall!

Kommentarer
Postat av: Labia Reduction

Du kanske har skaffat dig ett liv.

2008-01-29 @ 16:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0