It's what you do to me

Hejhej!:) Nu har jag och Malin varit så duktiga såå, bör tilläggas att vi cyklade i regnet! Som vanligt märker Malin inte när någon är på väg emot henne där hon cyklar, så varje gång jag ser någon får jag glatt säga till henne "Malin, det kommer nån". HAHA! Vi har en sån där väldigt konstig humor...men vääääldigt rolig! Haha jag har fortfarande ont i magen! Kanske inte ska nämna vad det handlade om här...... eller tycker du det Malin? Ha-ha. Nu har jag en del att läsa ikväll kan jag tala om, usch usch. Så nu blir det dusch + plugg, puss på er!:)


Kommentarer
Postat av: malin andersson

hahaha! :) tror jag ska nämna något om det i min blogg med!

2008-01-16 @ 22:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0