Jag är inte rak

Hejsan! Det gick väl sådär i Göteborg idag. Ansiktet var "intressant", hur man nu ska tolka det, haha. Men ja, det var fint och så men han tyckte jag hade "för kvinnliga former" för att vara med i deras agentur just nu. Vore det inte konstigt om jag inte hade det? Jag är tjej, ska jag då vara helt platt och rak? Oftast är det ju så modellerna ser ut men ändå, jag är väl bra som jag är. Det stärkte ju inte självförtroendet iallafall! Men jag ger inte upp, i never do. Ska höras av i Juni med dom igen, se om jag har fått bort lite runt stussen.. Så dom vill ju ha med mig och så men ja.. aja. Får se hur det blir med det. Om jag vill bli värsta bantnings-nissen eller nåt. Vet att det krävs att man är rätt smal och så i modellbranschen men geees, tycker dom om allt annat borde inte en sak vara avgörande. Men jag är dock med i agenturen ändå, ifall någon behöver en 15-16 åring så hör dom av sig. För han har ju liksom alla mina personuppgifter och allting. Lets see! Nu ska jag iväg pussar!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Var det avenue du var och träffade eller vilken agentur var det? :)

2008-01-26 @ 14:57:01
URL: http://fiarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0