Lyckat!

Hejsan! Kom precis hem från sportlife med Malin! Himla oflyt vi hade....haha. Vi trodde det stängde 21 och inte 20..... men lite träning hann vi med ändå! Idag har jag varit på överby med Pyret, hittade mig ett par jeans, en kofta, skor och ett armband, så jag är nöjd! Efter överbyet var jag och åt med mina kära föräldrar på Butlers, nachos... mhm!;)
Sitter här och tänker på min sötnos. Det var så himla tråkigt att behöva gå upp i morses, ville bara ligga kvar och mysa! Men så skulle jag ju faktiskt till överby så jag ska inte klaga... Imorron är det skola, vi har iallafall fotboll på gympan så det är ju något att se fram emot (det enda)... Oh well, vi får köra hårt på gymmet imorrn, ta igen oss lite från idag ;) PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0