PANIK!!!!!!

Jag har panik. Minst sagt. Sitter och funderar över imorron. Allt fel som kan hända. Det är hemskt det här, men samtidigt är det ju en jävla chans som man bara inte kan missa. Jag borde vara uppspelt och glad men just nu känns det inte alls roligt. Eller jo, det gör det väl, men den känslan som tar över mest är nervositeten. Kanske ser jag inte alls ut som på bilderna, jag är inte alls vad dom hade väntat sig. Ett nej innan dom ens tagit bilderna. Jag vill ju dit alltså, missförstå mig inte! Men det är ju så sjukt nervöst att jag tror jag dör snart! Ska försöka tänka på något annat nu..... DID NOT WORK! ÅÅååååååhhhhhh hoppas allt går bra! Att dom åtminstone ger mig en liten chans. Dom kan väl inte bara skicka iväg mig när jag kommit dit? Eller?! Den värsta tanken jag har är att dom ska säga "Du är för tjock". NEJ FYY! Nu ska jag verkligen göra något annat.


Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Usch, jobbigt att vara så nervös..
Finns väl inget som jag kan säga för att få det bättre.. Men hoppas deet går bra iaf!! :)
Lycka till.. (om man får säga såå?)

2008-01-24 @ 18:46:57
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0