Segt

Jag har ju blivit redigt dålig på att uppdatera måste jag erkänna! Får väl försöka lite smått när jag har tid och orkar ändå. Idag har det varit skola, slutade halv två och det var myyyycket skönt. Imorses började jag klockan åtta för då var det handslaget (extra gympa), så det blev ett väldigt tråkigt hejdå. Jag älskar dig, har jag sagt det tillräckligt här i bloggen tro? hihi.. Taekwondo var det iallafall, och Maja sparkar hårt som en.... nånting... det gjorde ont i min mage kan jag lova. Nu blir det bara en massa plugg hela dagen lång, så får jag se om jag hinner träna ikväll ens! SKIT! Annars får det bli en lååångpromenad, måste hinna!! Yees guys, massa pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0