Sjuk

Yes people, jag har gått och blivit sjuk. Gick och la mig igår för att jag mådde så illa, och sen vaknade jag i natt/morses, inte så kul. Känns som jag har feber också... Och på onsdag börjar skolan.. Kunde inte sjukligheten väntat tills då (he-he-he) så jag kunde fått njuta av mina två sista lovdagar! GAH! Vaknade inte förrän halv tre idag.. sen har jag bara legat i soffan under täcket och kollat på.... ja, vad har jag egentligen kollat på? Hmm. Fick FRIDA idag, som min snälla syster gav mig prenumeration på i julklapp. Har inte börjat läsa den dock, fastän jag inte har haft något för mig.. Känns alltför jobbigt att sitta och läsa faktiskt, konstigt. Nej nu ska jag lägga mig framför tvn igen... snart börjar väl 2 & ½ men? Hope so! PUSS


Kommentarer
Postat av: malin

åh låter inte alls kul! men tänk på mig som har min sista lovdag idag ;) det är då mycket bättre att ha två dagar ledigt än en vad jag har hört!:) Talk to you later!

2008-01-07 @ 18:25:20
Postat av: BUENA

Krya på dig! :)

2008-01-07 @ 20:11:57
URL: http://buena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0