Sjuk

God morgon! Som rubriken avslöjar har jag gått och blivit sjuk. Var ju det igår också iof, men ja, det var värre idag så jag stannade hemma. Hade en hur knepig dröm som helst!! Att jag, Ida, pappa och Siri hade flyttat till en annan värld där man inte kunde träffa dom här (in the normal world så att säga..). Men det gick att ringa, så jag ringde mamma och var jätteledsen, så försökte jag ringa Philip men han svarade inte. Då var jag säker på att han glömt mig efter de timmar jag varit borta. Vi försökte ringa en taxi men då kom det en jätte stor morot och sa att dom tyvärr inte åkte ända hit.... HAHA låter helt sjukt men jag var till och med ledsen när jag vaknade!!
Men nu ska jag se om jag kanske ska äta lite frukost eller något, ska försöka uppdatera lite mer under morgonen/dagen, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0