SJUKLING!

376372-105Hejsan! Mår inte bättre nu kan jag säga... (sjukligheten asså, haha). Känner mig inte jätte förkyld längre men mår illa och har ont i huvvet istället :'/ USCH! Så nu ska jag antingen lägga mig och vila en stund, eller läsa lite FRIDA eller plugga till provet på torsdag... hm, tough choice guys. Senare blir det såklart "I huvudet på Gynning", det var ju så sjukt roligt sist! Jag satt verkligen och skrattade högt där för mig själv, tills Ida kom och frågade va fan jag höll på med... haha ;) Ska väl försöka lägga in nåååågot roligt, no promises! PUSSAR!




Några har undrat vilka bilder jag skickade in till Avenue. Detta är en utav dom iallafall!

Kommentarer
Postat av: BUENA

Jag skickade in till Up!models och de var intresserade men de mailar mer imorgon, de slutade visst för dagen ;)

2008-01-22 @ 19:22:41
URL: http://buena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0