Somewhere in this darkness there's a light that i can't find

Hejsan! Har precis varit och tränat på Sportlife, alldeles själv! Det ni! Inte lika läskigt som jag trodde... ha-ha. Men det gick bra iallafall, körde på maskinerna idag. Annars förut var jag i stan med Pyret och kollade födelsedagspresenter till min mamma som fyller år imorrn! Kollade lite på Only också (presentkortet), men kan inte säga att jag hittade nånting. Men snart kommer det väl in lite nya vårkläder får jag hoppas på! Måste klaga lite känner jag. Bilddagboken. Tack. Tack för att jag nu blir tvungen att byta lösenord överallt. Och då menar jag verkligen överallt. På alla 672 sidor jag är medlem på (okej, överdrift), men åh! JOBBIGT! Så det är vad jag nu ska sysselsätta mig med, och äta middag. Pussaar!

Kommentarer
Postat av: malin andersson

jobbigt med bilddagboken, man blir ju arg!

2008-01-11 @ 20:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0