Such a looooser

Hejhej! Ursäkta det dåliga bloggandet, igen! Har haft annat för mig antagligen.. fy på mig. Då jag sov alldeles för länge i morses för att hinna träna fick det bli en långpromenad med mor min istället. Det var skönt och väldigt, väldigt kallt om öronen. Bara så ni antecknar det också. Förutom det har jag.. hm... tränat lite här hemma i form av olika pilates övningar och vanliga styrkeövningar som situps och så. Borde verkligen ha gjort hemstudiedags-läxor idag. Fan. Var ju inte hemma och gjorde dom igår för då var jag ju iväg. Får bli till att göra alltihopa imorron, inte så jätte roligt faktiskt. Men nu på kvällen iallafall har jag myyst i tvsoffan med ananas (mmh-mh-mmmmmh, love it!) och Harry Potter. HAHAHAHA! Jag har inte bokstavligt talat myst med Harry Potter.. men den gick ju på tv så jag och mamma kollade på den! :) Nu håller jag på att ladda ner något test-adobe illustrator program. Vet inte ens vad det är, det lät spännande så nu får jag helt enkelt se vad det har att erbjuda! Saknar min Philip to death... seriously. Men imorron kommer han hem och förhoppningsvis hit! Min älskling! Aja.. Ska kolla lite kläder nu, och så får ni se om det dyker upp något fint i bloggen! Massvis med pussar!

Kommentarer
Postat av: Sus

Illustrator är ett "rit"program, du bör använda dig av en wacombräda osv. Illustrator ger även bra stöd för vectorart, men helt ärligt. Jag rekomenderar InDesign och Photoshop :))

2008-01-27 @ 11:19:27
URL: http://sus.kollaget.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0