Too late..

Godmorgon! Idag har jag gått upp alldeles försent. Får se om jag hinner till skolan i tid ändå! Annars gör det väl inte så mycket, har ju typ ringsamtal första halvtimmen jämt. Men ja, kanske inte så smart att sätta sig och skriva ett inlägg långt som..jag vet inte vad, så därför ska jag klä på mig och sånt nu. Slutar halv två idag, skööööööönt!! Jaja pussar! :)

Okej, lägger in en klänning från asos. Bara för att jag gillar den.
Lite för "preppy" kanske? Näe. Med rätt grejjer till blir det snyggt!
image76

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej,

Ang bloggdesign så tar jag inte på mig fler för tillfället, har fortfarande alldeles för många i kö. Vi får se när kön är slut om jag vill fortsätta. Skriver i så fall ett inlägg i min designblogg om saken så du kan ju titta in där lite då och då. Adressen är http://helenasnackar.blogg.se/bloggdesign

2008-01-16 @ 09:20:57
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0