Torsdag..

Hejsan! Idag har jag varit på överby med min kära Pyret :) Hittade en jättefin klänning faktiskt! Går ju bara runt i det nu för tiden ju.... och mina mjukisar (hemma & hos Malin ;D). Men det är ju mycket mysigare och bekvämare än jeans ju! Annars var det några roliga timmar på överby, som alltid med bebe :) Ikväll har jag inte gjort någonting, eller jo, dansat. Haha! Siri ville så gärna att jag skulle vara med henne och dansa lite så då ställde jag upp på det ;) Snart börjar Girls of the Playboymansion! Det är faktiskt bra, om inte så är det väldigt roligt, säg inget annat ;) Imorron blir det S-core klockan 12:10, skööönt att få det gjort också! :) Efter det ska jag kanske träffa en kompis, vi får se :) Nu ska jag bege mig mot tvn (haha), puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0