You make me smile, please stay for a while

Jag som har varit trött hela dagen... här sitter jag fortfarande. Och kommer förmodligen göra det ett tag till om jag känner mig själv rätt. Och på onsdag börjar skolan..... vill inte. Har varit ett så himla skönt och roligt lov, vill inte att det ska ta slut redan! Men vissa saker måste ju göras.. På torsdag ska jag prata med syon i skolan, tror jag. Hoppas att det kan göra mig lite mer säker på någon linje! Gjorde det inte sist dock... haha men denna gången vet jag lite mer själv också! :) Imorron blir det träning. Nu orkar vi igen, haha! Efter 2 dagars vila, we're back in the game!


Kommentarer
Postat av: malin andersson

hihi du är duktig på att blogga my loved!

2008-01-07 @ 01:02:26
URL: http://mamlin.blogspot.com
Postat av: BUENA

Om headern: Jag har en annan design ( du vet de man kan välja själv ) jag tror at du har fashion och jag har Orange City, om du byter kan du fixa större header :D

Lyx att ni har lov till onsdag, själv börjar jag imorgon .. -.-' Suck.. ;D

2008-01-07 @ 08:59:04
URL: http://buena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0