You make me smile!

Åhhh va jag är hungrig! Varför har JAG av just alla blivit en sån.... utmärkt kock? Hmpf. Och mamma slutar inte förrän fem! (Okej, såg att det bara var en kvart kvar, but stiiiill!) Jag är inte heeelt handikappad ändå.. kan ju göra...makaroner? Steka färdigmat + kyckling. Okej det kanske bara handlar om lathet.....
Ska iallafall iväg till Sportlife vid 18 nån gång! Får se om jag kör lite uppvärmning på bandet innan s-core passet, annars blir det nog lite maskin-träning efteråt. Det ska bli sköööönt efter gårdagens...ehm....misslyckande? Haha :)
Nej nu ska jag nog försöka mig på att göra något ändå! Lycka till till mig och puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0