Chillin'

Här var det dåligt med uppdatering vill jag lova! Har haft helt fullt upp! Jobbat, umgåtts med mina fina vänner och sådär. Jobbat för mycket faktiskt. Jag orkar helt ärligt inte mer! Men det finns ju inget jag kan göra åt det antar jag, eftersom att dom redan gjort schemat inför hela sommaren. IT SUCKS. Big time.
Nu har jag precis (nästan iallafall) kommit hem från.....M. Så får du bli kallad. Det var mysigt iallafall. Min andra M, also known as Malin, har åkt härifrån. I två veckor ska my beloved vara borta och jobba! Två veckor! What to do? Miss you already baby!

Men jag är ju himla trött faktiskt. Inte sovit många timmar i natt. Eller faktiskt inte sen i torsdags. Fem timmar per natt, det är inte jätteskönt. Får se när jag ska ta igen det. Ska ju till Ikea idag. Så kanske lite nu, och lite sen. Hm. Det finns ingen tid till sömn ju. Oh well, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0