Different side

Idag jobbar jag huuuur länge som helst. Jag orkar inte. Eller, ska jag säga att jag inte orkar utan alvedon? Har precis tagit två. Hm. Detta låter inte bra alls. Men jag har ju ont i huvvet och allt det där som jag pratade om igår. Jag måste helt seriöst låta som värsta knarkaren. Jag är inte det. Jag lovar. Har egentligen samma tid imorgon (9-18) men jag ska se ifall jag kan slippa den. Ska nämligen ut till Orust till miiin Linda! Miss you like crazy baby. Det blir myys.
Ikväll efter jobbet blir det nog också mys. Av något slag. Hm, ska jag säga mer? Kanske ska hålla det liite hemligt.. hm.. ;)
Nu blir det till att packa jobbväskan och dra iväg. Ska se om mamma ska köra mig or not, hon ska iväg med Sticky till veterinären. Han haltar och håller på, han kanske har borrelia. Stackars min bebis. Vi får väl se hur det går där borta!:) Pussar!


Kommentarer
Postat av: Linda

åh de ska bli så kul, längtar ihjäl mig! kan knappt vänta tills du fått träffa min spenser och alla de andra..(L)

2008-07-14 @ 15:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0