Great

Dagen idag har varit heeeelt great! Jag och papps åkte ut med vattenscootern, körde lite och åkte lite vattenskidor. Även min storebror Johan kom ut en sväng och åkte. "Hur förklarar man att man brutit benet på arbetstid?" blev hans kommentar då han skulle prova på skidorna, haha:) Blev även en del solning+bad.
Sedan cyklade jag ner till stan en stund, känns som att det var åååår sen jag var där OCH på överby! Har liksom inte haft tid! Men idag så. Blev lite nödvändigheter som mascara, nagellacksremover och nagellack. Och sen lite mindre nödvändigheter i form av tre (!) par skor. Eller, förresten, jag behövde dom! (a) Lite irriterande dock att jag nyss märkte att jag fått ett par i fel storlek! För små! Får försöka hinna dit imorron och byta dom.

Nu på kvällen har jag varit med söta Marcus (bara för jag vet att du läser;)). Vi spelade minigolf och sen satt vi nere vid bryggan och myste. Mysigt. Imorgon blir det Liseberg för våran del! Det ska bli roligt deet.
Har ni också haft en bra dag?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0