Just being me

Idag fick jag sova ut någorlunda länge iallafall. Har ju fortfarande bara sovit 5 timmar per natt sen i torsdags. Men nu fick det bli nio! I min nya säng dessutom! Not so bad:) Skulle dock kunna ligga kvar hela dagen.... Men imorron! Då är jag ledig! (och om någon får intrycket av att jag är trött på jobbet så: you're damn right).
Gårdagen var trevlig iallafall. Blev ju Ikea på dagen, sedan hem och packa ner lite grejjer i rummet (ska tapetsera om och sånt där trevligt). Och sen blev jag hämtad vid tio för att åka till Öresjö och bada:) Det var mysigt. Himla mysigt till och med. Med sötaste M.
Men nu måste jag börja göra iordning mig och sånt. Slutar klockan nio ikväll och då åker jag direkt till M :) So, talk to you later guys. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0