Keep talking

En positiv sak med idag är ju förresten att det är löning! Hade jag totalt glömt bort det eller? No more complaining to do! Firades med en påse naturgodis och en hårinpackning. Slutade ju först kvar över sju, och alla affärerna ute vid Överby stänger sju. Himla oflyt jämt!:) Men Maxi finns ju alltid. Varför åka därifrån när man slutat liksom? Gosh, no lifer.
Och nu efter jobbet händer det ju inte så jättemkt. Träffade Marcus och Elias en stund i stan innan jag fortsatte min lilla cykeltur hemåt. Och nu är jag bara trött. Extremt trött. Och jäkligt pepp på att jobba 10-20 imorrn. Woho!:) (känner ni ironin?) Oh well, är ju ledig på onsdag! (fortsatt ironi....)
PUSS!

Jag och Linda spelade minigolf på Stocken. Proffs. Och jäkligt seriösa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0