She's here to stay

Hello you guys. Blivit kasst med uppdates, i know. Men så går det ibland när man inte riktigt är på topp. Av vilken anledning det är behöver vi ju inte riktigt gå in på, men har vi tur så är jag tillbaks nu. For good, liksom. Dagarna har för det mesta spenderats med min absolut bästaste Malin. Har även jobbat lite smått denna veckan. Blir ikväll också. Not so very cool, men jag klarar mig. Det gör jag alltid.
Sjukt fint väder är det också. Jag älskar sol. Ska nog ta mig en promenix med min bebis. - Sticky, med andra ord. Vi hörs probably senare, och nej - jag tänker inte sluta med min svengelska! Kul förresten att ni fortsätter kika in här trots min extrema kasshet (make up your own words!). PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0