Tisdag!

God morgon you guys! Uppe med tuppen... haha... nästan. Men hade ställt klockan iallafall och jag gick upp! Sjukt konstig dröm hade jag. Slutade (som vanligt) med att jag hamnade under vatten och inte visste vart uppåt var. Alltså att jag ska simma uppåt men simmar åt alla konstiga håll, oftast neråt, istället. Drömmer av någon anledning det rätt så ofta, kanske är rädd för vatten i smyg? Hö-hö.
Ska ut och lägga mig och sola nu! Så jäkla skönt att vara ledig och bara kunna göra det. Utan att ha en tid att passa. Ska nog träffa Marcus sen någon gång, men jag låter honom sova ut en stund tror jag. Han jobbar ju mitt i morgonen, klockan fyra. Så han kan ju få vara lite pigg inför Liseberg imorron (va snäll jag är). ;)

Nu: solning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0