Minigolf!

Sooommaaar! Dagen har alltså spenderats i solstolen med olika tidningar, och sedan har jag umgåts med min käraste syster. Vi tog oss en promenad ner till stan, köpte glass, och gick vidare till Spikön och spelade minigolf. Haha, alltså, det är rätt coolt. Jag förlorade. Jag var faktiskt himla dålig. Men det var ju trevligt ändå! Nästa gång får det bli på Lunnen Ida, där är jag mycket bättre (har jag fått för mig, eller använder som ursäkt..). På vägen hem blev det även ett stop på Espresso House för Frapino, mmm.
När jag kom hem så kom Malin precis hemcyklandes från jobbet. Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen springa över till henne. Ikväll blir det antingen fest eller lite mys på Strandgatan. We'll see. Puss på er!:)

Vi är på G. Som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0