You know it

Idag har jag inte jobbat. Jag sjukskrev mig. Vaknade klockan åtta (utan väckarklocka, bara det betyder ju att något är fel!) och mådde skitilla. Efter många om och men (hey, dubbelt betalt på helgen!) fick jag sjukskriva mig. Inte jätteroligt att sitta i en kassa och vara trevlig i sju timmar om man mår helt kass. Men det blev bättre framåt 12 nån gång, och himla skönt var ju det. Så att jag kan jobba imorgon. Och gå ut ikväll. Ska bli en rolig kväll. Det brukar det bli med detta fina sällskap ;) Okej, jag kanske är lite dum som inte vilar mig när jag har vart sjuk. Men sova kan man göra i graven. Live life. He-he, finfina motto.

Förresten är jag lite arg. Eller, egentligen väldigt arg. Har två helt lediga veckor denna sommaren (jobbar ju deltid), den ena har jag redan haft och den andra är nästa vecka. Tror ni inte att jag helt plötsligt blir inringd att jobba måndag och tisdag då? 9-18 dessutom! Tack för den. Ska ju nämligen jobba nere på Fallens Dagar fredag-söndag så det var ju himla bra tajming annars att vara ledig nu. Tänker ju säga nej FOR SURE om dom frågar om någon mer dag nästa vecka. Gud vad jag tjatar. Nu blir det dusch och lite sånt där inför kvällen! Pussar:)

Malin&jag på Sand förra lördagen!:)

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

you know it girl ;D

2008-07-12 @ 19:03:20
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0